raden jullie mij de...
 
Notifications
Clear all

raden jullie mij de hercules mk4 aan?

2 Posts
1 Users
0 Likes
0 Views
0
Topic starter

ik wil de hercules mk4 al een tijdje kopen raden jullie mij die aan?

groeten,

steentje3

1 Answer
0
Topic starter

Het ligt eraan wat je ermee wilt doen natuurlijk.
Als je echt een goede dj wilt zijn zou ik toch de duurdere varianten aanraden, voornamelijk vanwege de 4 decks optie.
(Dus bijvoorbeeld de DJ 4set of 4 mx die ik net zelf heb aangeschaft)
Namelijk op deck 1 een track afspelen, op deck 2 bijvoorbeeld een gedownloade loop rond hetzelfde bpm en dan gesynced, om vervolgens op die loop het 3e deck erin te laten komen om mensen te verrassen.
Mijn ervaring is dat ik met de RMX (2 decks dus) me toch echt meer een vervangende afspeellijst voel dan een DJ.

Als budget/starter optie is de mk4 wel goed, maar als je al wat langer bezig bent raad ik toch iets beters aan.

Greets!
Nova 

1 Answer
0
Topic starter

het ligt eraan wat je ermee wilt doen natuurlijk.
als je echt een goede dj wilt zijn zou ik toch de duurdere varianten aanraden, voornamelijk vanwege de 4 decks optie.
(dus bijvoorbeeld de dj 4set of 4 mx die ik net zelf heb aangeschaft)
namelijk op deck 1 een track afspelen, op deck 2 bijvoorbeeld een gedownloade loop rond hetzelfde bpm en dan gesynced, om vervolgens op die loop het 3e deck erin te laten komen om mensen te verrassen.
mijn ervaring is dat ik met de rmx (2 decks dus) me toch echt meer een vervangende afspeellijst voel dan een dj.

als budget/starter optie is de mk4 wel goed, maar als je al wat langer bezig bent raad ik toch iets beters aan.

greets!
nova